Rekuperacja: Urządzenia i Akcesoria do Wentylacji Domowej

Zwroty

Prawo odstąpienia od umowy – Smart-Flex.pl

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w formie pisma przesłanego pocztą lub wiadomości e-mail na adres info@smart-flex.pl).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wypełniony formularz należy przesłać na adres e-mail: info@smart-flex.pl.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy przesłać informację o wykonaniu tego prawa przed upływem 14 dni od otrzymania towaru.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, standardowy sposób oferowany przez nas). Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji.

Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie. W żadnym przypadku nie zostaną Państwo obciążeni żadnymi dodatkowymi kosztami związanymi ze zwrotem.

Zwroty produktów na zamówienie
Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów produktów wykonanych na indywidualne zamówienie. Dotyczy to towarów ręcznie wykonanych, malowanych lub dostosowanych do wymiarów oraz wytycznych klienta.

Dziękujemy za zrozumienie. W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: info@smart-flex.pl.

Reklamacje

Reklamacje – Smart-Flex.pl

1. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar wolny od wad.

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556–576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

Reklamacje dotyczące naruszenia praw Klienta gwarantowanych przepisami prawa lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres:
SMART-FLEX Sp. z o.o. Bór 66P, 42-202 Częstochowa
lub na adres poczty elektronicznej: info@smart-flex.pl

W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien dostarczyć reklamowany Towar, jeśli to możliwe, dołączając dowód zakupu. Towar należy przesłać na wyżej wskazany adres.

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

W przypadku braków w zgłoszeniu reklamacyjnym Sprzedawca wezwie Klienta do ich uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

2. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Klient ma prawo zgłaszać reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać:

  • Pisemnie na adres: SMART-FLEX Sp. z o.o. ,  Bór 66P, 42-202 Częstochowa

  • Na adres e-mail: info@smart-flex.pl

W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także szczegółowy opis problemu.

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. W przypadku, gdyby to nie było możliwe, Klient zostanie poinformowany w tym terminie o przewidywanym czasie rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku braków w zgłoszeniu Sprzedawca wezwie Klienta do ich uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Dziękujemy za zrozumienie. W razie pytań prosimy o kontakt na adres e-mail: info@smart-flex.pl.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pusty
    Scroll to Top